logo TOP texty

Vážení rodiče,

vzhledem k nepříznivému vývoji situace s návratem žáků do škol, jsme se ohledně odevzdávání Podkladů pro přihlášku na střední školu (dále jen "Podklady“) rozhodli pro následující postup.

Konečný termín pro odevzdání Podkladů je   05. 02. 2021.

K odevzdání lze využít jednu ze tří variant:

  • prostřednictvím Microsoft Teams (preferujeme)

V rámci MST je vytvořen tým Vycházející žáci. Členy týmu jsou všichni vycházející žáci a jejich třídní učitelé. Podklady lze odevzdat v zadání jako domácí úkol konkrétního žáka (neuvidí nikdo jiný), nebo v chatu třídnímu učiteli. Podklady lze vyplnit přímo v zadání nebo jsou přílohou i v souborech.

  • osobně do poštovní schránky

Odevzdané Podklady zpracujeme a vytiskneme žákům přihlášku a zápisový lístek. K předání dojde nejpozději do 18. 02. 2021. Způsob předání bude upřesněn dle aktuálního stavu otevření škol.

V rámci týmu Vycházející žáci se bude konat v pondělí 01. 02. 2021 od 16:00 hod. online schůzka k zodpovězení případných dotazů. Odkaz na schůzku ZDE.

Věříme, že posunutí termínů a varianty předání jsou dostačující a že vše zvládneme.

Mgr. Jan Kohout, zástupce ředitele

vysvedceni-580x366.jpg

 

Vážení rodiče,

vzhledem k omezení osobní přítomnosti žáků na vyučování, ministerstvo školství prodloužilo termín pro předání vysvědčení nebo výpisu z vysvědčení až na dobu, kdy bude účast žáků na vyučování možná. 
 
Žáci 1. a 2. tříd obdrží výpis z vysvědčení v rámci vyučování ve čtvrtek 28. ledna 2021.
 
V ostatních třídách předají třídní učitelé obsah výpisu z vysvědčení žákům prostřednictvím výukové platformy Teams.  

Vytištěný výpis z vysvědčení předáme žákům nejpozději třetí vyučovací den po návratu do školy.

Bližší informace k rozsahu a termínu návratu žáků do školy by měly být známé ve středu 27. ledna.

 

 

Vážení rodiče,

po ponížení již zaplacené částky za 1. pololetí školního roku 2020/2021 z důvodu uzavření školní družiny, byla upravena výše úhrady na 2. pololetí. Konkrétní částku a informace k formě úhrady obdržíte od vychovatelek ve školní družině.

Termíny úhrady za školské služby ve školní družině:

1. a 2. ročník   -   do  28. 02. 2021

3. a 4. ročník    úhrada, její výše a termín u žáků z těchto ročníků bude řešena až po jejich nástupu na prezenční výuku do školy.

Vážení rodiče,

vzhledem k neustále se vyvíjející a měnící epidemiologické situaci a k nejasnému termínu návratu žáků do škol, Vás žádáme o sledování našich www stránek v záložce Přijímací řízení na SŠ a aktualitách.

Budeme upřesňovat případné změny v termínech důležitých pro hladké zvládnutí přípravy k přijímacímu řízení.

Termín odevzdání Podkladů pro přihlášku na střední školu se posouvá na dobu umožnění osobní účasti žáků ve škole.

Děkujeme za pochopení.

 

Dne 14. 01. 2021 se koná online burza škol v Ústeckém kraji !!! 

Odkaz: BURZA ŠKOL V ÚSTECKÉM KRAJI

Od pondělí 04. 01. 2021 bude probíhat ve škole výuka pouze žáků 1. a 2. tříd a to v rozsahu od 8:00 do11:45 hod. Důvodem je, že někteří vyučující vyučují distančně.

U ostatních tříd (3. - 9. třída) probíhá distanční výuka - sledujte prosím Microsoft Teams.

Upozorňujeme na povinnost používání ochrany nosu a úst ve všech prostorách škol a školských zařízení.

Provoz školní družiny je zajištěn v odděleních po jednotlivých třídách.

Stravování je umožněno, provoz školní jídelny bude zajištěn v tomto režimu:

Pro žáky s osobní přítomností ve škole (1. a 2. třída) bude strava automaticky přihlášena.

Žákům s distančním vzděláváním (3. - 9. třída) bude strava automaticky odhlášena. V případě zájmu o stravování je možno stravu opětovně přihlásit. Odběr stravy bude umožněn do vlastních jídlonosičů a to výhradně v čase 11:30 - 11:45 hod.

 Informace MŠMT k provozu škol od 04..01. 2021