logo TOP texty

Vážení rodiče,

upozorňujeme, že od 25. 2. 2021 je v platnosti Mimořádné opatření ministerstva zdravotnictví, ze kterého vyplývá povinnost nošení respirátorů nebo zdravotnických roušek ve všech vnitřních prostorách staveb - tj. i ve škole nebo školském zařízení.

Plné znění opatření dostupné ZDE.

Děkujeme za pochopení a dodržování epidemiologických opatření.

Dne 15. února 2021 vydalo MŠMT opatření obecné povahy, kterým rozhodlo o prodloužení času na testy jednotné přijímací zkoušky, pokud je součástí přijímacího řízení na střední školy takto:

- test z českého jazyka a literatury 70 minut

- test z matematiky 85 minut

Celý text opatření ZDE.

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy informuje, že vzhledem k nepříznivé epidemické situaci nedochází ke změnám v protiepidemickém systému ČR (PES) a provoz škol a školských zařízení v období od 1. února 2021 do 14. února 2021 tedy i nadále probíhá ve stejném režimu jako dosud.

Přihlášky na střední školy jsou vytištěny a připraveny k vyzvednutí na sekretariátu školy v těchto termínech:

úterý       9. 2.      9:00 - 11:00 hod.

středa   10. 2.      9:00 - 11:00 hod.

čtvrtek   11. 2.      9:00 - 11:00 hod.

Po jarních prázdninách od 15. 2.:  pondělí - pátek   9:00 - 13:00 hod.

Vážení rodiče,

vzhledem k nepříznivému vývoji situace s návratem žáků do škol, jsme se ohledně odevzdávání Podkladů pro přihlášku na střední školu (dále jen "Podklady“) rozhodli pro následující postup.

Konečný termín pro odevzdání Podkladů je   05. 02. 2021.

K odevzdání lze využít jednu ze tří variant:

  • prostřednictvím Microsoft Teams (preferujeme)

V rámci MST je vytvořen tým Vycházející žáci. Členy týmu jsou všichni vycházející žáci a jejich třídní učitelé. Podklady lze odevzdat v zadání jako domácí úkol konkrétního žáka (neuvidí nikdo jiný), nebo v chatu třídnímu učiteli. Podklady lze vyplnit přímo v zadání nebo jsou přílohou i v souborech.

  • osobně do poštovní schránky

Odevzdané Podklady zpracujeme a vytiskneme žákům přihlášku a zápisový lístek. K předání dojde nejpozději do 18. 02. 2021. Způsob předání bude upřesněn dle aktuálního stavu otevření škol.

V rámci týmu Vycházející žáci se bude konat v pondělí 01. 02. 2021 od 16:00 hod. online schůzka k zodpovězení případných dotazů. Odkaz na schůzku ZDE.

Věříme, že posunutí termínů a varianty předání jsou dostačující a že vše zvládneme.

Mgr. Jan Kohout, zástupce ředitele